12 June, 2006

hothot.

det är så varmt och skönt ute nu. jag undrar hur varmt det har varit:P i morng står det att det ska vara 27 så det har säker varit något liknande i dag:P

och i går var det min tur att bli 21. i fredag var det min älskade bumbi som blev det, sen i lördags var det 10:an och sist jag i går då. känner mig inte så mycket äldre. men det gör jag ju aldrig. och som det är sagt så blir jag inte äldre nu. bara till utseendet (tyvär).
i dag så har jag varit iväg med skola till ett skogsparit och kollat på blommor. och det kommer jag fortsätta att göra i en vecak framåt. det är ganska kul men som jag sa till de andra. man vill gäran vara ut i solen. men fan inte andvända hjärna när man är där. det tåll den inte utan kokar då. och blommorna vissnar fort. vill däremot inte ha reng heller. så solen är bra.
så jag hoppsa vi har turen nu och kan bada mycket när vi åker till degerberg i morgon. det skulle itne vara helt fel iallfall:D

kram på alla söta och grattis till mina älskade vänner

No comments:

Post a Comment